åh fan av vaaaaarmt !

fan av jag älskaaar solen just nu asså ! de är så jävla gött att bara vara ute liksom, och sen så blir de grillning på capri med massa folk . skit kul ska de bli , kanske bada och massor. hahah får se om jag vågar bada , de är så sjukt kallt fortfarande :$

men juste nu så sitter jag ute i solen och lyssnar på jävligt go musik ska jag säga. haha men ja vad kan man säga mer, joo i skolan idag så var de chill som fan, vi lämnade bara in böcker och städade skåpet typ. haha och fick reda på SO betygen : samhäll - VG, Religion - G, Historia - MVG, Geografi - MVG, är fan nöjd asså ! alla fick typ G i religion för vi har inte gjort något arbete i de. så aa men nu vill jag bara veta va jag fick i svenskan och engelskan! haha hoppas på MVG där med (a) jao men nu ska jag fixa lite med maten och så, men vi kanske hörs senare ikväll och jag har tid med de. så aa hade gött kyss på er alla :**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0