usch va jag e trött...

bläääää säger jag bara, haha nu har jag tränat hela veckan . och igår så va de uppvisning och ´såklart så ska jag faila sönder -.- jaja de är bara att gömma de ... men jag blev rätt så sur . och sen efter de så var de att åka ner till capri för att bada och massa sånt, och då var dom flesta dansarna där iaf :) men de va ju inte så jääätte kul då.. haha men jag va rätt törr kan jag ju erkänna :$ men jag va ju trött och sånt.

men idag så har jag städat mitt rum och sett på , farsan men familjen. den va inte alls bra ju som alla säger :s haha men jag kanske har d¨lig humor lr nått.. och nu blir att chilla lite grann och sen blir de att åka till sebbe iaf :) cya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0