trött

åh nu är jag allt trött på att jobba , ont i mina fötter och har ont i mitt huvud pga allt folk , de va hrlt fult i butiken idag ;o shiet asså ... de va as mycke o göra hela dagen . masigt kan man säga ! fast de får jag stå ut med i 3 dagar till, kul -.- men aja de är bara att se fram emot tills på fredag ! hih babes <3

och igår så skulle jag vara hemma och chilla var de sagt haha, men sen typ vid 7 så tog jag o emma moppen in till stan , och där så skulle vi ta bussen upp till nordby . haha och vi skulle åka upp med halv 8 bussen men nänä då kom de en kärring och sa att den åkte iväg nyss -.- haha så vi var tvungna att vänta på 8 bussen . haha men vi fick iaf 40 min på nordby (y . kulkul , men jag hann allt o köpa en ny väska, kjol (ska ha den till boggie woggie)  och spännen typ :) ni ska få se sen . men nu ska jag ta mig ett varmt bad och lyssna på chill musik så vi hörs sen puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0