kalas bilder

åh idag har jag varit och jobbat som sagt . och de va ju inte dagens höjdpunkt om man får säga så.. haha men ja va as trött hela dagen idag, vet inte varför heller. men de bästa med idag va att nör jag kom hem så hade pappa grillat kyckling ! åååh fy fan va gott de va ! bästa på länge . och sen så har jag inte gjort så mycke mer idag faktiskt ... har inte varit hemma så mycke och så. men aa imorn så va jag tvungen att ta ledigt pga bröllop ! herregud de ändå bröllopet jag har varit på är ju mamma och pappas och då var jag ju brudtärna ;o haha och då var jag baa 5 år .
aaw kollade på bilder från de förut , gud va liten jag va . haha men de ska allt bli kul. fast vet inte vad jag ska ha på mig dock :o får la hitta något snyggt i garderoben . men nu ska jag se på film med mamma o pappa så jag skriver sen . puuusssss

bilder från igår ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0