i'm back !

nu har solen försvunnit så kunde lika gärna gå in och kolla lite på datorn tyckte ja .

och tack älski för en mysig dag/natt/morgon älskar dig så otroligt myyyyycke ! haha fast sen så var jag tvungen att cykla hem... de va ej så kul -.- men sen så var de bara att chilla ute en stund och sen gå ner och köpa glass (a) de va rätt så gott om ni ville veta de .

haha men aa, de har inte blivit så mycke med bloggen nu de senaste... men jag har ju inte varit hemma som sagt . jobbat, cup, läger , de har varit mina 2 senaste veckor haha. och de va jävligt görr att få sova ut nu ! för jag har varit tvungen att vakna så jävla tidigt varje dag ... ej kul iaf. men nu ska jag jobba , tisdag onsdag torsdag och fredag -.- fyfan för de .. men antingen på fredag eller lördag så kommer ääääääntligen elin och ilona ! jävlar va jag saknar er <3! och vi ska hade bäst som vanligt i 3 dagar. och sen är de back to work -.- haha i juli så jobbar jag typ 4 dagar i veckan nu , åh palla de säger jag då .

haha men nu ska jag lägga mig ner o sova med lite chill musik! pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0