heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemma!!

åh herregud nu är jag hemma från skadevi cup , och de blev en 3-e plats, rätt bra ändå :) tror att de va 17 lag lr nått... men de blev några skit mål till dom andra-.- jaja sånt e livet haha. men jag har haft skit kul med er tjejer och vill göra om de här igen verkligen. gött gäng har vi nu tkr jag :)

haha de har fanemej varit 36 FUCKING GRADEEEER I SKÖVDE !!!!! fatta att de va jobbugt å spela då elle ;o man dog typ bara att vara ute ... shiet asså jag har aldrig varit med om att de varit så varmt i sverige typ, helt sinnes ;o men de va ju bara att dricka vatten och tagga . och jag tror att vi spelade 3 matcher i fredags och 3 matcher igår, och 1 idag. vi vann 5 och loosa 2... fast en match så var de att domaren vågade inte döma att de va offside när dom gjorde mål så aa, de va ju bara skit på den matchen för vi hade ju spelet och allt liksom.. men jaja. skit samma jag e glad ändå :)och ni ska få bilder när jag kommit hem från lägret , för jag orkar verkligen inte lägga in dom nu :$ 

 och nu är de bara att tagga dansläger imorn tills på fredag -.- fan va jag inte pallar de. saknar alla så jävla mycke också ..åh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0