dans :D

heeeello !

igår va de tävling i vara som sagt . Ida o filip kom 5-a tror jag ,ruben o moa kom 4-a, Jennie och fredrick kom 3-a ,marcus o malin 1-a ,  Nathalie o Albin kom 2-a och amanda och rasmus kom 4-a, och i dubbeln så vann dom ! :D alla va skit braa verkligen ! haha jag va så himla danssugen asså ;oo jag ville bara tävla :((nästa tävling blir i skövde 20 februari ! då jääävlar taggataggatagga vafan :D haha men de blev ju dans ändå :D haha med maarcus såklart ! tänk om vi skulle sprungit ut och börja dansa ;o ahhaha fatta kul lr xd va sjukt trött efter dagen ;oo fast fick ju träffa marcus så allt blev braa :D hih älsk ! sen efter tävlingen så åkte vi hem till mormor och morfar för attt kolla på robinson (yy' och sen blev de hem o sova i min älskade säng :D

och nu har jag typ nyss vaknat och ätit frukost. sen vet jag inte vad som händer xd haha de blir nog tv :Dhaha deg-dag tror jag (y faan va soft .  haha men jag gör nog ett inlägg sen :))

pusssn eelin <3



VKB

Kommentarer
Postat av: marcus =) <3

haha hade vart askul!:D älskar dig gumman!:D <3333

2010-01-31 @ 12:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0