snart helg !

tjaalol :D

har nyss komit hem nudå :)) as gött iaf , typ lyssnar på musik .. haha jag har inge annat att göra xd
men idag har vi inte gjort så mkt i skolan , första lektionen så pratade vi mest om Ali och sånt :(( sen vare svenska , och då skrev jag lite grann (aa haha sen engelska typ förhör o sånt -.- och sen så vare spanska med vikarie som vi har haft hela veckan :D hahaha vi har jobbat så mkt ;D och sen så vare mentorstid typ , och sen bussen hem :D as chill dag ! haha så skare vara :)) men sen så blire träning uteeeee xd haha får se hur de går .. kommer vara as kkallt iaf xd men jag fryser ihjäl här inne liksom .. haha xd
jag kom på att jag måste ha nya skor (aa hahaha dom e så fina :)) men orkar inte skriva s¨å mye mer nu .. haha men kanske skriver lite kanske ;d

pusssn eelin <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0