hemmma :D

haha ojj nu är jag hemme från emma ! hahaha as kul har de varit :D

igår så åkte jag o emma hem till emma o linnea , och då gick vi ner till EC och köpte godis o mat o massa :D haha gottigottgott (aa sen så gick vi hem och gjorde maten då :) jag o linnea gjorde "förrätt" hha och efterrätt :D as gott vare iaf , och emma o emma gjorde maten då . fläskfile' med potatisbollar :) sen så gick vi ner i källaren o myste o tog lite kort o va ganska CP som vanligt :D hahaha  med de är så vi är liksom ... xd jag vet att linnea vill sova bredvid mig ;d ahaha jag sov iaf gött !
men sen på morgonen sp var de chill , för Anette kom o sa att vi har fått platser till FJÄLLEN på onsdag :D yeeeeeeeey , fast de är inte säkert att linnea ska följa med .. :(
men sen så skulle Emma till Halden , så vi gick över strömsvattnet .. och de var SKITKALLT :ooooooo och sen så gick vi hem tll linnea o värmde oss lite , och sen gick vi ut på berget o tog lite fina bilder xd hha och sen så var de VARMOBOY :D yyes gott! och nu är jag hemma :D hahaha gud va mycke jag har skrivit nu känner jag :) haha men de här va ganska kortfattat .. och jag orkar inte sktiva allt liksom (aa

haha men vi höreeeees puuusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0