FJÄLLLLLLEN :d

yyes nu har njag kommit hem från nordby ! blev lite grejer idag igen :)) men är nästan pank nu :((( o de suger bajs ! haha men de här köpte jag :

Jacka - sport shoppen 500 .-
mössa - sport shoppen 349 .-
linne - gina 199 .-
jeansskjorta - gina 199 .-
cardigan - gina 199 .-
leggings -gina 99 .-
träningsbyxor - stadium 299 .-
skinnjacka - cassels 299 .-

aa de va allt :D haha men...

IMORN SÅ BLIRRE FJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLLLLLLEEEEEENNNNNN :d:d:d:d:d:d:d:d:  yeeeeeeah fatta jag är taggad lr :D så jävla kul ska de bli ! med emma o emma :D bussen åker 06:30 haha men de orkar jag , och sen är vi där hela dan , och sen buss hem!:D fast linnea kunde inte följa med då ... :(
hih men ni får hade braa! för de ska jag :D haha kanske gör ett inlägg imorn om jag orkar ;) pusspuss 

Kommentarer
Postat av: ilona

skit fin ny header !

och hur jävla mycket pengar har du hahahaah ;oo

<3

2010-02-24 @ 18:15:48
URL: http://ilonasalomonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0