todays



hello hello!
de blev faktiskt skola idag, jag är ganska förkyld men de blev bättre nu. haha fick värsta hostattackerna i skolan men de gick skit bra haha, men som sagt de var ju vinterkampen och juldansen idag så de va ju kul . vinterkampen gick nog bra tror jag, eller de vet man ju aldrig. men dansen var iaf kul, dansade för de mesta med linnea och rasse haha nice vare i alla fall! så imorn är de jul avslutning och de ska bli riktigt gött asså ! fan va gött de ska bli med lov och träffa malin, elin, ilona och älskling hela lovet ! längtar som bara den.. men men de är bara en dag kvar nu, och imorn så ska jag ha på mig en svart klänning och mina kilklackar . jag gillar faktiskt de jag ska ha på mig haha .
men nu har jag inte så mycke mer att säga puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0