of course

hej hej allihopa, hemma från skolan nu och ni kanske har sett att de inte har kommit nya bilder, men de är för att min kamera inte har reagerat med datorn. men den funkade idag så nu ska ni få bilder hih :) men idag så händ einte mycket alls som vanligt haha, vi hade matte prov och de gick sådär faktiskt. men jag fick VG + på buddhismen, och de är jag nöjd över .
men snart så ska jag åka upp till nordby med mamma för att köpa julklappar till familjen och sebbe, får se vad de blir för något , kanske int ens hittar nått men jag måste de haha ! men öm ni vill veta så ramlade jag rätt gött i skolan idag haha, mitt knä gör ont dock ... men nu så ska ni få dagens och sen så ska jag baka lite hih ha de bra puss!


mjukis kläder idag, sjukt gött! (gulliga sockar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0