hold on to the moment

nu är alla julklappar köpta och jag är nöjd över att jag ens har köpt nåra haha, men jag hittade äntligen min andra halva till sebbe idag ! saknar han faktiskt... men jag får hålla ut för jag vill inte att han ska bli sjuk också för jag är inte helt frisk än, jag har fortfarande lite feber och ont ni huvet och massa jobbigt.. men de blir bara bättre känns de som i alla fall och de är ju possetivt, fast imorn så måste jag plugga matte och de kommer jag inte klara pga mitt huve haha. de är bara att säga hej IG ! för jag ska göra provet på måndag så...
men nu så ska jag ta mig en lite tupplur så hörs vi senare puss



vill vara brun igen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0