gone



oj de va längesen !
har inte blivit mycket uppdatering nu den senaste veckan tyvärr, men de har varit fullt upp faktiskt. skola, läxor, prov, tävlingar och massa . men nu ska jag börja igen så ni vet de!
ja idag har de inte hänt så mycket utan bara skola och sen hem och plugga lite, fast de roliga var att precis när jag kom hem så fick jag världens mensvärk så de finns inte. jag låg på golvet i typ en halvtimme, och inget funkade, ipren, alvedon, värmekudde .. ingentingen :o men som tur är så har de gått över nu, inte helt men lite grann i alla fall haha. tyck synd om mig snälla, haha nejdå. men men nu har jag egentligen inte tid för att sotta här och skriva men ville bara uppdatera lite igen :)
PS: jag har klippt av ca 10 CM på mitt hår.. fy fan säger jag bara . är ej glad över de .
( bilden är före )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0