vinst!

de blev vinst igen för våran del, 3-0 mot vallen i DM match. så de va ju rätt så bra ändå alla spelade skit bra och så för att inte ha tränat på hela sommaren typ. spec jag men de gick ju inte så bra haha fick gå av pga min hals , jag kunde inte sluta hosta heller så de va ju bra men jag har ju varit sjuk och så har min hals precis läkt ... men aja de va ju bra de haha ser fram emot nästa match iaf och då ska de gå mycket bättre för min del, får vi hoppas på.men får nog se hur de går med träningen och så, och på onsdag så ska jag till läkaren i vänersborg för att kolla mitt knä. hoppas att de finns nått dom kan göra eller aa .. haha  
och när vi skulle gå efter vi hade duschat så fick vi bulle o festis av sandra för de va hennes sista match med oss för hon går till stångenäs nu ist. en bra sista match av sandra iallafall!
och nu så ska jag bara ligga i min säng och chilla resten av kvällen. för jag har inget att stå upp för imorn, så jävla gött är de va ?! haha men jag kanske frågar om jag kan vara med emma o träffa hennes nya kille maby och då ska jag fråga ut han så han grinar!  nejdå men han är nog snäll och så (får vi hoppas) haha . men jag kanske skriver en liten snutt innan jag går upp till sängen sen puuusss


skadevi cup 10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0