skolan ? nej

åh jag är redan skoltrött efter den här dagen. gick till 15.40 skit kul första dagen o tråka ut oss med en gång liksom.. men på morgonen så bara prata vi och fick nyklarna o massa papper och sånt. åååååh jag gillar inte jakob nu asså de va bara 2 nycklar kvar och dom hade skrivit att de var samma skåp på dom fast olika nycklar och såklart så tog ju han de skåpet som var överskåp och jag fick under igen , fy fan säger jag bara :( och jakob bara: hur känns de att vara under då elin ? ;) skit kul jakob säger jag bara ! haha men sen så var de lunch och sen så gick vi till aulan för att lyssna på ola när han pratade om gymnasieval och massa sånt. sen så hade typ lärarna gjort en teater om hur vi beter oss på lektioner typ. haha och sen så skulle vi såhär skriva vilken karaktär som va mest lik oss själva då, och jag och linnea bara JAG E ANNA ! HAHA( hon som "går på toa" hela tiden) och de stämmer ju också. haha men sen så var de rätt så tråkigt som vanligt ju. och imorn så ska vi först vara med mentorsgrupperna och sen så ska vi ner till badhuset och bada typ och sen upp till hemkunskapen och baka pizza. och de fick vi välja själva va vi ville göra så aa. rätt så chill iaf, men imorn så blir de min sista skoldag ! hih sen drar jag till turkiet ! och när jag åker så börjar dom med de nya schemat också så de är ju gött haha . men vi hade rätt så bra ändå, vi slutar 15.40måndag, tisdag, torsdag och sen onsdag: 13:40, fredag: 14:25 haha. men de går ju. fast de jobbigaste är ju typ att vi har kemi i mer än 2 timmar på torsdag morgon ruggigt nice haha.
men nu ska ni få en outfit och sen ska ja äta puuss



shorts - hm
skärp - lindex
linne - topshop
kofta - bik bok
ring ( som ma inte ser) - hm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0