skepp åhoj !

haha ojojoj va jag har träningsverk nu asså. fy fan va jobbigt de va igår och ta sig runt den ön, vi va 9 pers på en flotte som vägde typ 2 ton ! haha inte så lyckat kanske , men vi kom 2a från slutet :D haha alltid bra de. och efter de var klart så åkte jag , julia, frida o maja och duscha hos staxäng. såklart så skulle julia bada så då fanns de inge varmvatten kvar. haha men de gick ändå, och vi hade typ bara 30 min på oss att göra oss i ordning också så vi fick skynda oss lite. men sen när vi skulle gå så kom freja in och då blev de en stund till och så blev vi lite försenade.. haha men de gjorde ingenting tror jag.  och nu vill inte veta hur hungrig jag va, jag hade bara ätit flingor på morgonen också. men jag fick minm mat snabbt så de va lugnt :D haha jag tog en cesar sallad med fläskfilé, den va sjukt god ! och efter maten så var de bara att åka hem till min goa säng .

nu blir de att göra sig i ordning lite och ssen dra till min älskling :) pusss



kvällens look för middagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0