ohja

åhej, sorry att jag inte uppdaterat idag. men jag ställde klocka på 9 så då orkade jag inte sätta på datan och sånt dära.
men pappa kunde köra in mig typ 9.40 så då va jag lite med sebbe i stan , äääääälski !och sen kl 12 så kom ju malin och ida. sjukt nice har de varit om jag får säga så . haha vi va i stan typ hela dagen, och tog kort och massa. haha vi va vid skolan , usch vill verkligen inte dit igen ! blä, men vi hade allt kul. haha jaa ni ska få se lite bilder , och jag varner er dom komme rinte vara fina ! haha alla e så himla seriösa måsta jag bara säga . haahah. men de är ju nice och så. 
men nu blir de väl att chilla tror jag. finns inte så mycket annat göra heller så aa. lägger in bilder snart. här får ni en bild i förväg bara för de ;) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0