långt inlägg , läääs

nu har jag inte varit hemma på hela dagen så de har inte blivit något med bloggen heller. men jag har faktiskt jobbat från 10- 15.45 och sen så va jag uppe på vallen och kollade när pappa o old boysen spelade cup haha. alla va riktigt stela om man får säga så haha, men dom vann hela cupen och nu är dom ute och firar haha xd de va ju inte så mycke o kolla på men sebbe var ju där så :) hih och sen så åkte jag in till stan o kollade på timbuktu en liten stund med josse och nåra. haha ingen musik för mig kan man ju säga, men alla jävla socialdemokrater va ju där och digga xd haha dom gjorde bort sig rejält ... och så var de typ nåra 14 åringar som stog med en vodka flaska och försökte vara coola. haha och dom kan man snacka om att göra bort sig.

men egentligen så skulle jag varit o byggt våran flotte som vi ska ha på furholmen runt imorn ! haha jävlar va vi kommer faila . jag lovar att vi inte kommer ut hamnen . hahahha, men för er som inte vet va de är så är de en tävling där man bygger en egen flotte och sen så paddlar man runt en ö som heter furholmen. haha och jag ficm reda på de idag att vi skulle vara med på de så ja blev lite paff .. haha vi har liksom inte ens börjat att bygga flotten än och den ska vara klar kl 4 imorn i hamnen !och vi ska typ vara 10 pers på flotten haha, nästan alla från godisbolaget! men vi får göra så gott vi kan, maja har varit o hämtat massa med frigolit och görs så vi får la se hur de går med de. men som sagt så kunde inte jag vara med för jag mår inte så bra idag, men imorn så är de skit samma! HAHA jag ska vara med, men jag vill helst inte hamna i vattnet om man säger så. men jaa de var nog om de, och sen kl 20.00 så ska alla från godisbolaget vara på skagerack och äta o sånt mysigt mysigt.
men nu så har jag faktiskt ätit lite gott så är ganska mätt . tror att jag sover gott ikväll iaf. vet inte om jag är inne på datan imorn så ni får ha de så bra! men tror att jag uppdaterar lite senare, men bara kanske ;) puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0