hello!

nu är man hemma från skolan då och jävlar vilket väder de har varit idag tänker inte gå ut mer idag iaf! haha men jaja, idag har varit chill först så hade vi en timme med mentorsgruppen sen så gick jag o emma till sjukhuset för lite grejer och när vi skulle gå till skolan så började de blåsa som fan vet ni, och vi kom nästan inte upp för backen haha vi fick kämpa kan man säga då! och sen så var de bara att baka pizza med klassen och sen slutade vi. måste säga att den va riktigt god och jag är mätt nu med haha. sen kom pappa o hämtade mig så drog vi tillkörskolan och fixade grejer med synen och sånt där. yes så nu ska man börja teorikursen 6 september då:) tv time nu så puuuss, ni får en outfit också fast orkade inte anstränga mig så mycke idag så haha.

btw: ÅKER TILL TURKIET IMORN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! e så sjukt taggad, going to miss everybody ..





ljusa jeans och stor tröja ! gillagilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0