everyday

trött trött trött kan man säga att jag är, fy fan så här trött på morgonen har jag inte varit på jätta länge och fattar inte varför heller liksom .. menmen som sagt de blev inte så mycket med bloggen igår tyvärr men idag så ska jag försöka att vara lite bättre på de :)
men sen så är de match hemma mot gilleby/stala kl 17.00, och vi ska ta dom igen ! de ändå jag får hoppas på är att mitt knä inte gör ont då, för då jävlar haha. men de skulle varit väldigt gött att inte ha ont i knät för en gång skull säger jag bara. för de börjar rätt så masigt att få ont varje match... men de är bara att bita ihop iallafall. men när jag e borta så missar jag 3 matcher plus en zoonmatch med bff :( då möter vi liksom herrestad, rössö och stenungsund . typ hela bff är med där, nejdå men de är massa från bff så är med som jag inte tröffat på länge liksom . och saknar malin :( men jag lovar att vi ska vara så fort jag kommer hem baby . men nu ska jag få i mig lite frukost puss.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0