åh

var nyss ute och gick med nicco och jag höll på att blåsa bort ju. så himla glad att jag kommer bort från de här vädret. fast ändå inte... men nu har jag iaf nästan packat klart allting, och imorn så åker jag och kommer hem 2a september. som sagt kommer sakna alla så himla mycket! fast jag kanske kommer träffa linnea där en dag iaf, för hon åker typ ner till turkiet om en vecka eller nått och då kan vi kanske vara den sista dagen. för då kommer ju jag ha lite kul också, haha för jag kommer ju vara med mina små kusiner i en hel vecka nu så aa de kan b´ju vara lite kul å vara med linnea då en dag iaf. får hoppas på de .  
men kommer sakna min älskling mest , har inte träffat han sen lördags och kommer inte träffa han förens nästa fredag :( kommer dö, seriöst kan inte vara utan dig sebbe..du betyder så himla mycket för mig. du är mitt hjärta loveu !



loooooooooove !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0