nicenice

dagen igår var mysig , hih älsklingen va hemma hos mig hela kvällen :) och vi såg på new moon , haha den va ju inte ens bra xd slutet sög ju ... haha men aja mysigt vare iaf :D loveu darling<3

yäh nyss varit ute o kört lite moppe , de va ganska kallt faktiskt men de gick ändå :D haha snart blir de att äta lite mat, och sen in och träna bugg med jonte o nicole , blir säkert hård träning som vanligt xd haha men vi måste träna mycke nu inför SM som är 14-15 maj ! och nu ska jag ha matcher varje onsdag, så jag hinner inte träna så mkt bugg :( men ska ju försöka att träna på andra dagar då typ :) får se hur de går med de . men jag skriver mer senare om dagen, för de har ju inte hänt så mkt fram till nu , så jag uppdaterar senare ikväll. kyss

Kommentarer
Postat av: seebbee

hehe loveu babe:D bäst är du(A)<33333

2010-04-18 @ 14:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0