dålig uppdatering , vet :(

förlåt , men har inte hunnit att uppdatera dom här 2 dagarna . har inte varit hemma ... men aja nu är jag de iaf . vaknade 11 idag , så jääävla gött vare. för igår så va jag ju tvungen att gå upp 05:15 ;oooo för de va ju tävling i jönköping .. gick inte så himla bra . och måste träna mycke inför SM nu asså...men aa , ni ska få se dansen sen när jag har satt in allt. yah och sen ska ni få lite bilder från i fredags och från igår :) de va så sjukt mysigt igår asså, de måste vi bara göra fler gånger ! haha vi va ju cp kan man säga . men säg nått nytt liksom xd haha men nu ka jag se på tv ett tag, så jag laddar upp bilderna snart . puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0